Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zespołu suszarni rozpyłowej na potrzeby projektu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.
Gizałki, dnia 8 stycznia 2015 roku
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zespołu suszarni rozpyłowej na potrzeby projektu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, oś priorytetowa 1 – innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, działanie 1.5. – wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, poddziałanie 1.5.2. – wzmocnienie konkurencyjności kluczowych obszarów gospodarki regionu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego i Inwestycyjnego Unii Europejskiej
Zamawiający wszczyna przedmiotowe postępowanie o udzielenie Zamówienia Publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, z chwilą przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej oraz z chwilą zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej JHJ Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, z którego szczegółową treścią można zapoznać się w załączniku poniżej:
Osoba upoważniona do kontaktu:
Paweł Henzler
Tel. 504 – 605 – 891
(062) 741 – 92 – 94
e-mail: przetargi@jhj.pl
Termin składania ofert upływa dnia 19 LUTEGO 2016 roku o godz. 12:30.
Otwarcie ofert nie jest jawne.
Celem zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego Zamówienia Publicznego, Warunki Zamówienia wraz z załącznikami zostaną udostępnione na stronie internetowej JHJ Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z chwilą publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
****************************************
13 stycznia 2016 roku
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 stycznia 2016 roku pod numerem 2016/S 007 – 007817, które można pobrać poniżej:
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane (PDF)
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami można pobrać poniżej:
SIWZ_dostawa suszarni rozpyłowej (PDF)
Zał. 2_opis przedmiotu zamówienia (DOC)
Zał. 2_opis przedmiotu zamówienia (PDF)
Zał. 3_oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (PDF)
Zał. 4_wykaz wykonanych dostaw (DOC)
Zał. 4_wykaz wykonanych dostaw (PDF)
Zał. 5_oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (PDF)
Zał. 6_informacja grupa kapitałowa (DOC)
Zał. 6_informacja grupa kapitałowa (PDF)
****************************************
28 stycznia 2016 roku
Działając na podstawie Rozdziału VII ust. 5 Warunków Zamówienia, Zamawiający informuje o zmianie treści załączników nr 4 i 7 do Warunków Zamówienia
Szczegółową treść informacji o zmianie można pobrać tutaj: Informacja o zmianie WZ.
Zmienione załączniki do Warunków Zamówienia można pobrać tutaj:
Zał. 4_wykaz wykonanych dostaw – ZMIANA (DOC)
Zał. 4_wykaz wykonanych dostaw – ZMIANA (PDF)
****************************************
10 luty 2016 roku
Pytania do przetargu wraz z odpowiedziami na nie udzielonymi można przejrzeć tutaj: