Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zespołu suszarni rozpyłowej w ramach projektu Banku Gospodarstwa Krajowego.
Gizałki, dnia 28 stycznia 2015 roku
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zespołu suszarni rozpyłowej w ramach projektu Banku Gospodarstwa Krajowego, III Oś priorytetowa – Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie 3.2. – Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, poddziałanie 3.2.2. – Kredyt na innowacje technologiczne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego i Inwestycyjnego Unii Europejskiej.
Zamawiający wszczyna przedmiotowe postępowanie o udzielenie Zamówienia Publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, z chwilą przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej oraz z chwilą zamieszczenia ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej JHJ Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, z którego szczegółową treścią można zapoznać się w załączniku poniżej.
Osoba upoważniona do kontaktu:
Paweł Henzler
Tel. 504 – 605 – 891,
(062) 741 – 92 – 94
e-mail: przetargi@jhj.pl
Termin składania ofert upływa dnia 11 MARCA 2016 roku o godz. 12:30.
Otwarcie ofert nie jest jawne.
Celem zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego Zamówienia Publicznego, Warunki Zamówienia wraz z załącznikami zostaną udostępnione na stronie internetowej JHJ Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z chwilą publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
****************************************
2 lutego 2016 roku
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 29 stycznia 2016 roku pod numerem 2016/S 020 – 031107, które można pobrać poniżej.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane (PDF)
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami można pobrać tutaj:
SIWZ_2_PN_dostawa suszarni rozpyłowej (PDF)
Zał. 2_opis przedmiotu zamówienia (DOC)
Zał. 2_opis przedmiotu zamówienia (PDF)
Zał. 3_oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (PDF)
Zał. 4_wykaz wykonanych dostaw (DOC)
Zał. 4_wykaz wykonanych dostaw (PDF)
Zał. 5_oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (PDF)
Zał. 6_informacja grupa kapitałowa (DOC)
Zał. 6_informacja grupa kapitałowa (PDF)
****************************************
10 luty 2016 roku
Pytania do przetargu wraz z odpowiedziami na nie udzielonymi można przejrzeć tutaj:
Odpowiedź na zapytania w sprawie Warunków Zamówienia
****************************************
9 marca 2016 roku
Działając na podstawie Rozdziału VII ust. 5 Warunków Zamówienia, Zamawiający informuje o zmianie treści Warunków Zamówienia
Szczegółową treść informacji o zmianie można pobrać tutaj:
Zmianę Ogłoszenia o zamówieniu można pobrać tutaj: